don't judge book by it cover same like you all judge me .. tak kenal maka ta cinta .. gadis yg always riang and jarang sedih .. jgn nak curik-curik benda dekat blog aku nih !

28 April 2012

best doee !

samekomm bhaii .. hee .. sehat ? buat ape tuu ? homework dah siapp ? dah solatt ? nak tido dah kee ?
ini cerite lambat di publishh .. aku simpan dlam draft jee .. hee , daripade buat semak baek aku publish je kann ..

semlam pegi ler PD meyhh , sebab ade sedare aku buat kenduri kawenn .. serius mlas weyhh nak pergii .. tapi terpakse jugakk sebap rumah sedare kann .. pkai inner seluar dengan blous pinkk .. tak pkai tudung aihh , mlas cekk nahhh ..


smpai sane nak dekat pukul 12 tengahari dahh , slam slam , dok lepak dalam rumahh .. mase nak kluar gi mkan , terserempak pulokk dengan mamat handsome manee ntahh ? terlanggar .. tapi tak jatuhh lahh .. weyy , cair aku doee time tuu .. tapi cepat cepat ingat balek bie bubu aku dekat gemas at rumah dye tuu lah agak nyee .. wohooo , then bile nak mkan dye dudok depan akuu .. time tu tangan aku belah kanan aku kene pisauu , lahh , jari telunjukk , so aku handiplase kanlah jari tuu .. then , dye tanye aku kenape dengan jari aku tuu ? aku kate ar tak de papee .. bile nak balekkk , family dye ajak family aku pegi pantaii .. yeahh , memang best lahh kann .. so aku tukar lah baju mandii .. aku pkai short pants paras pehe dengan baju yg mcm singlet tapi bukan singlet .. dye pulokk pkai shortpants pantai dengan t-shirt .. serius hawaii doee dye punye sluar .. best lah kannnn time tuu ..

mkan mkann , and then balekk .. hope dpat mmat tu lagi erxx .. name dye zakrul hanif .. aku panggil dye zack .. dye time aku jumpe tu , pkai shortpant jeanns warne itam .. and t-shirt warne oren putihh .. pkai sandal hitam orenn.. giler smart lah kann .. hee .. dye form 4 and skola area kl .. ntah ape bende ntah name skola dye tuu .. aku tak tauu ..

serius handsome dye owhh .. tergugat imann .. oke lahh .. aku go duluu ..
CopyRight!Semue yang tercatat di blog ini kepunyaan Kemar Fika .