don't judge book by it cover same like you all judge me .. tak kenal maka ta cinta .. gadis yg always riang and jarang sedih .. jgn nak curik-curik benda dekat blog aku nih !

28 April 2012

amat bagus yakk !

samekomm .. sehatt ? dah mkan ? minum ? dah mandi ? tengah buat ape ? tak rindu dekat boboi gegirl kowrg kee ? owhh , serius rindu gile babeng dekat bubu bie aku tuu .. tapi bukan , bende tuu yg aku nak citer dekat kowrg lahh

owhh , hari tu nenek aku yg aku panggil emak , yg stay dekat seremban tuu .. dye belah ibu akuu .. owhh , dye baek , tak suke membebel .. ape yg cucu dye nak , kirenye semue bagi lahh .. abg aku and sepupu aku yg stay dengan dye , dpat telephone Iphone 4s aku rase .. owhh , serius jeolouss .. owhh goshh , best nye dyeorgg .. aku dekat cini tak boley pkai enset ponn ..

haritu emak aku ni call , dyeorg katte nak basikal tak ? aku dah besar lah .. mane boley bwak basikall .. adoii , pemikiran style betoll .. dyeorg suruh jugak aku pilih nak basikal ape ? naty dyeorg beli and hantar dekat rumah aku dekat sg klamah nii .. soo , dengan tak malunye aku meminte basikal FIXIE .. owh , aku mintak warne pink .. haha .. biaselahh .. dari beg aku , warne pink .. bdan beruniform aku puteri islam , warne pink jugakk .. kebanyakan brang aku pon warne pinkk .. so , aku dikenali sebgai gadish pinkyy .. owhh .. then tadi ibu aku telefon mak aku tuu .. then dyeorg borak-borak tanye pasal abg aku yg sulong .. aku ade sorang abg jew weyhh .. aku anak tengah .. then , dah habis borakborak ibu aku letak telephone and nak pegi mandii .. ibu aku kate , mak aku dah belikan FIXIE tu .. owhh , bahagie sungguh hati ini .. yeahh .. dpatlah aku pegi tusyen naek FIXIE .. hawaa ..

thenn , tak tau lagi bile nak hantar sinii .. tapi amat bhagie meyhh .. tak sabar owhh .. sepupu aku dpat FIXIE warne hijau terang mcm tuu .. abg aku dpat motor .. yew lahh mane tak nye , emak aku tu ade 5 org cucu jee .. makcu aku tak kahwin lagii .. so , ini senarai cucu emak aku ..
= Akmal Syazwan ( abg aku ) , Akmar Syafika ( aku ) , Akmar Syafiza ( adeq aku )
= iki ( sepupu aku ) , haikal firshah ( adeq sepupu aku tuu )

owhh .. tu jee cucunye .. hakhakk .. okee , aku gembiree .. aku out dulu ahh .. babai .. tata .. samekomm
CopyRight!Semue yang tercatat di blog ini kepunyaan Kemar Fika .