don't judge book by it cover same like you all judge me .. tak kenal maka ta cinta .. gadis yg always riang and jarang sedih .. jgn nak curik-curik benda dekat blog aku nih !

1 May 2012

hepy bufday my little bubu !

samekomm .. owhh , hari ni dah 1 may 2012 .. so , hari ni bufday bubu bie aku tuu .. lahh , tak kenal ke , alorhh , tengok ciked aku punye sidebar picture aku .. lorhh , yg aku & jejaka tu lahh .. hahh , tu lah dye .. oke aku paham , aku dah start mengedik ..

aku tau , pakwe aku nii tak hensem mcm pakwe kowrg .. tapi ade aku kesahh ? aku syang dye , and aku trime dye sebab hati and tak pilih muke .. owhh , hari ni sepatut nye aku celebrate bufday dye dekat gemas dengan dye .. tapi , tak dpat pegi pulokk .. adoii .. takpe lah biee , kite bole jumpe esokk .. lagi satu yg menyebalkan aku , aku tak beli lagi hadiah dye tu .. aku nak beli dye cap a.k.a topi kepale tu lahh .. heheh .. sebab dye suke pkai cap where ever dye pegi .. tapii aku tak beli lagi cap tuu .. so , aku bagi dye baju dulu lah kot rasenyee .. okee , rumah ni berlambak baju budak laki ..

biee , happy bufday MOHD FAIQ yg ke-17 .. bebie syang bie thap kronik nak masok ICU dahh .. hee , ade pulokk mcm tuu .. bie dah tue dahh .. hee , good luck  for your SPM .. blaja betol-betol .. jgan memain .. hadiahkan family bie dengan result SPM yg terbaekk .. buat dye org bangge dengan bie .. hope kite kekal ..  lagi satu , jgan mengade nak curang okee ..

okee , smpai sini jee .. tata .. nak pegi mandii ..
CopyRight!Semue yang tercatat di blog ini kepunyaan Kemar Fika .