don't judge book by it cover same like you all judge me .. tak kenal maka ta cinta .. gadis yg always riang and jarang sedih .. jgn nak curik-curik benda dekat blog aku nih !

28 April 2012

( tak tau nak letak title ape )

samekomm sayang-syang sekaliann .. owhh , syang kee ? tak nak syang awak lahh .. saye syang bubu bie saye jee, cehh .. hewheww # bajet owhh mcm rmai jee org syang kitee ! aku dah start merepekk merabann ..

owhh , tadi tak boley bukak blogie nii .. sebaek bile refresh balekk , boleyy bukakk .. ALHAMDULLILAH .. parents aku takde umah lorr .. serius boring dudok rumah ni sesorangg .. semue gi kendurii .. eyhh , tak tau nak tulis ape dahh .. anything yg kowrg boleyy suruhh .. aku ni dah lah pemalass .. erxx , keje sekola aku berlambak lagi tak siapp ... malas aihh nak buat awal awall .. lagi lagi bile mase hari khamis aku cdangkan diri nak buat kerja PSV kwan akuuu .. adoii .. isnin nak hantar dahh .. sebaek aku punye lukisan dah hantar dahh .. kerja KH jgn ckap lahh .. kan best klau aku masok ERT jee , memasak je tetiap minggu .. tu lah masalahnyee , aku masok Perdagangan pulokk ..

bile ajak cikgu memasak jee , bnyak alasann .. hew heww .. selase ni cutii .. yess , mlas weyhh .. tak de lahh .. kan selase ni kan hari pekerjaa @ hari buruhh .. tapi rase mcm jhat pulokk nak kate pekerja di malaysia ini buruh kann .. aku tau aku baekk .. hew heww , saye dah terlebih mkan ubat lahh .. tapi rmai jugak kate hari buruh .. consider siked sebab bpak aku pon bekerja kann .. takkan aku nak kate bpak aku buruhh , ye takk ?
bpak aku , tak kire cuti umum ke , hari pekerja kee , what so ever lahh .. tetap kerja jugakk sebab bpak aku ni berniaga .. berniaga ayam segar lahh ..

kowrg pernah pegi tak kedai NASI AYAM GEMAS .. tauke kedai tuu , ambek ayam bapak aku lah tuu , tapi dekat gemas tu je lahh .. dekat cwangan dye yg laenn tak lahh .. soo , masalah duwet kengkadang tak timbul ponn .. hew hew , bajet mcm kaye je kann .. kengkwan aku semue kate aku kayee .. heyy , bpak aku yg kaye bukan akuu .. aku tukang meminta jee .. hee .. mcm tahun lepas aku ade kwan aku , Regina Sadiah name dyee , nak dikire kan hari-hari dye dok pau duwett akuu .. bunyi mcm dah tak ikhlas tuu .. ikhlas tauu .. sape kate tak ikhlass ...

ape lagi erxx , aku nak citee .. ade 1 citer lagii .. kan ari pekerja tu 1 may rightt .. tau takk ape yg best time uwhh .. 1 may adelah bufday bubu bie aku tuu .. lahh si jejaka tu lahh sape lagi klau tak MOHD FAIQ BIN AZMAN .. hew heww , baru nak ajak celebrate dengan dyee , tapi dye tusyen lahh dekat sekolahh .. pukol 9 untill 11 pagii .. damn owhh , baru rancang nak belanje dye KFC .. hew heww , tu je yg aku mampuu .. lohh , hadiah dye aku tak beli lagi weyhh ... mlas owhh nak pegi gemas belii .. tunggu lahh natyy .. hakss ..

lagi 1 yg membuat kan aku tension thap tenokk aihh , setiap pagi dekat sekolah aku ade morning prep pulokk .. adoii , what the fish lahh .. pukol 7 pagi smpai 7.40 pagii .. adoii , kene naek trip bas yg pertame weyhh , yg dianggarkan kene bangun pukol 5 pagi yg lebihh .. haha .. ade ke mcm tuu .. klau lambat kene pulokk denda natyy .. adoii , budak form 3 tak de pon morning prep .. asal form 2 pulokk yg kene .. dyeorg yg nak PMR dulu bukan kiteorgg .. naty bas trip pertame penuh lahh dengan budak form 2 jee .. caiyalarhh .. kene tido pukol 9 weyhh .. bpak dyee .. tak dpat nak tengok samarinda tu sumee .. ADOII PUNN .. dah masok edisi khas pulokk dahh ..

oke lahh dari aku merepek lagi bebanyak dekat sinii , baek aku chow duluu .. aku kene basoh kain plus lagi kene mandii .. adoii kantoi dahh aku tak mandi lagii .. chow dulu kayss .. tata ..
CopyRight!Semue yang tercatat di blog ini kepunyaan Kemar Fika .