don't judge book by it cover same like you all judge me .. tak kenal maka ta cinta .. gadis yg always riang and jarang sedih .. jgn nak curik-curik benda dekat blog aku nih !

20 April 2012

best weyhh ari nii

samekomm ... adoii punn .. aku mlas ohh nak tulis pepanjang .. aku sraightforward lahh kann .. ari ni , bufday buddy sekelas akuu .. waktu bi kiteorg sambot lahh .. buddy lagi 1 name dye sufi , dye bwak tepungg .. dye hadiahkan tepung kepade buddy aku yg sambot bufday tuu , mandi tepung lah org dlam kelas aku tuu .. aku yg tak dekk kene mengene ni pon kene lumur kan sekalii .. teacher pon kasi jee .. on lahh kann .. semue buat perangai giler memasingg .. thenn , kiteorg suruh member kiteorg , nazri nyanyii .. semalam , kiteorg suruh dye bwak gitar kodss .. so , dye nyanyi lah lagu carta hati , lagi ape kebende ntahh .. sedap bhaii ..

aku pon cair weyhh , lepas waktu bi , waktu bm pulokk .. pegi lah library .. mule mule aku dudok tempat meja hujong skalii .. cikgu suruh buat kerja karangan huraiann .. aku tak bwak pulak kertas yg nak tengok idea tuu .. duduk lah antare nabila dengan nazri , member yg bwa gitar tuu .. tapii , aku bukan belajar ponn .. kiteorg borak borak pastu gelak gelakk bile budak budak buat lwakk .. cehh , semue buat muke jelous bile aku dudok sebelah nazri .. tau lah jelous kann .. sape suruh tak nak duduk sebelah dye .. haha ..

paling suke buwad lawak iqbal lahh kann .. memang arhh .. tapiy otak bangang sikett .. library tu dari sunyi terus bising .. sebaek cikgu tak marahh .. kowrg byangkan , nazri maen gitar dlam library , pastu aku nyanyiii .. bergegar . hee ,, citer nak gebang dah tuu .. suare aku bukan sedap ponn .. tapi aku maen redah je lahh .. tak suke tutop telingee .. ketua kelas kiteorg pon tak memarah .. terorr nye aku , buat keje bm tu sambil menyanyii ... kadang kadang aku nanyi ape yg aku nak tuliss tuu .. pas tu sume gelakk .. dyeorg suruh pulak aku main gitarr .. then aku tanye nazri , sape punye gitarr ? dye kate daniall .. danial man ? danial 3 intan .. lorhh , ex aku punyee weyh .. aku kate ar , aku tak brani maen gitarr .. dyeorg tanye kenape ? aku kate ar , naty gitar tu patah , aku tak tanggong .. hee , aku bukan pndai pon maen gitar nii .. naty biler aku dah geram laen citer pulakk kann ..

balek dari sekolahh , sufi baling lagi tepung dekat akuu .. perghh , best weyhh .. makan tpung aku ari tuu .. budak budak gelak kan jerr .. bukan nak tolong , sufi kate blas dendam sebab taun lepas aku dah baling tepung dekat dye .. kisah lame pon nak bukak balekk ? ape kejadah ntahh .. so , ia membuat nostalgia lahh .. ary nii memang happpeningg .. aku hope terjadi lagi bende bende ni sumee ... ape pon jadii , aku tetap syang buddy aku smpai bile bilee ..
CopyRight!Semue yang tercatat di blog ini kepunyaan Kemar Fika .