don't judge book by it cover same like you all judge me .. tak kenal maka ta cinta .. gadis yg always riang and jarang sedih .. jgn nak curik-curik benda dekat blog aku nih !

16 April 2012

acanorr nii !

samekommm .. sihat ? buat ape tuu ? dah solatt ? dah mkann ? dah siap keje ckowlaa ..
ape yg acano nii kann .. nii , mate aku nii lahh .. boley pulok bile bangun nak pegi skola pagi tadi , tetibe lebamm sebelahh .. puwehhh , aku ingatt .. aku rase aku tak de pulakk langgar papee .. adoii , malu bhaii nak pegi skowla dengan mate sepet sebelah ni kann ..


smpai skowlaa , nak beraturr tuu , pipah pulak perasann .. klau dye ckp slow takpe jugakk .. nii dye giy jerit nyeee .. dye jerit cm nii , woi kemarr , apesal mate kow sepet seblah nii ? semue org pandang kann .. adoyy , dah semue pandang mate akuu .. makk time tuuhh , maluu tahap cipannn bhaii .. dlam kelas , ambekk kauu .. kene bahann jer kann .. menyirap jugakk .. tapiy nak buat mcm manee .. lastlast lyannn jer lahh ..


time rehatt pulakk , aku jage koperasi budak lower formm .. aduyy , jage smbil tutop matee .. nak cover ler tuu ! tapi kantoii jugakk bilerr group budak high form dok terjah koperasi sebab nak beli makann .. ade pulokk bie aku tuu .. biler kengkwan dye dah tanyee , hambekk kauu ! terus tunjok je ape sebab aku tutop matee .. gelak guling guling dyeorgg .. faiq ponn tersengihh jerr .. ishh , bukan nak backup akuu .. adoyy , merajuk 1 minit dengan bie karang tau lahh .. hehehe


biler abis rehatt , mlas dah nak cover lagii .. terus bukak jeee .. dahh tu , sape yg jlan sebelah aku , pepangdang jee .. mcm lah tengok aku , mcm tengok taylor swiftt .. hakss ..

weyyhh , aku nak choww , nak maghribb woo .. mau mandii meyhh .. babai .. samekommm
CopyRight!Semue yang tercatat di blog ini kepunyaan Kemar Fika .