don't judge book by it cover same like you all judge me .. tak kenal maka ta cinta .. gadis yg always riang and jarang sedih .. jgn nak curik-curik benda dekat blog aku nih !

13 March 2012

chaha , gedebukk !

 samekomm nak citer cikeds nii
.. sengal doh pagi tadi , buad menyirap jer ! aku dah ckp kan yg aku ade ltihan olahrage kan , kankan .. boleh pulax sorang pon tak dtg , aku dudok dekat skowla tu sejam beb .. last-2 dah tension , bubye school .. i want to blah beb ..

jalan punye lah jlan .. aku boleh jatuh dekat kaki lima tepi dewan terbuka .. perhh , best dowh ! kotor seluar aku .. sebaik tak de org dekat area tuhh , klau ta free-2 dpat malu .. bertambah lha tension aku kan , pikir nak balik jer ni ... sambil jalan , terlanggar pulax budax laki .. oke , aku tak knal langsong budak tuhh .. entah mane sesat .. gedebukkk , aku jatuh lagi .. sebaik aku tak masok longkang je .. almaklumlha , sebelah tempat aku jatuh tu ade longkang .. weyh frust tak menonggeng dowhh .. budax tu boleh buad bodo jer .. ape mlang aku lah jumpe budax bisu dekat skowla nyh .. kowrg na tau ape aku buad dekat budak tuhhh ..

aku tolak dye dari blakang ..jatuh , tersungkur .. bunyi dye kowrg jgn ckp lah kan .. mcm cempedah busuk jatuhh .. kesian , dah lah dye pkai baju oren .. gelak punye lah gelak , boleh dye tarik tgan aku .. tak tau ke yg dye ngan aku bukan muhrim , sukesuki nak pgg tgan aku .. aku maki dlam hati je sebenarnye .. yeah , aku pun jatuh lagi sekali depan dye , sebelah dye pulak tu .. maklu baii .. dye boleh gelak terbahak bahak dohh .. ieyy , sebaik tak dpat pelempang free , kaki aku dah lah sakit .. bongok betol .. dha ar mlas pikir aku biar an dye gelak sesorang dekat situ .. mcm org gile jer ..

pas tu bas pun smpai , aku naik lah .. pas tu pegi dekat ibu aku yg tengah jage kedai bpak aku , suruh hantar balik .. aku mintak roti canai .. pegi beliy .. smpai rumah , mkan lah .. dha mkan , aku bukak netbook , tulis bende nyh .. heheh ..

# tak paham ape aku tulis dlam perenggan akhir nyh , aku lagi tak paham ape yg aku tulis tu  !
anyway trimass bace .. byebye !
CopyRight!Semue yang tercatat di blog ini kepunyaan Kemar Fika .